5. oktober 2010

Litt tidlig kansje?

I dag har jeg gjort ferdig årets første julepynt :)
Hvert år pleier jeg å lage en ting til jul, og i år ble det dette hjerte fra panduro. Veldig koselig hjerte, som ser veldig "hjemmelaget ut" hehe. Men er det ikke det som er sjarmen med hjemmelagede ting da ? :)


På søndagen var familien på middag hos svigers, og når vi er på besøk der, får vi alltid litt godis og brus med hjem. Da jeg så oppi posen fikk jeg litt sjokk. For her i huset er vi nemlig VELDIG glad i julemarsipan, men at det er kommet ut i butikken allerede nå, det er jo litt utrolig.


Da var det kansje ikke så tidlig å begynne med julepynten allerede?

Håper dere har hatt en super tirsdag!
I morgen har jeg tatt meg fri fra jobben, så da skal jeg ha med meg minstemann og hans "stekusine" til lekeland, det blir GØY :)

Klem

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar