28. oktober 2010

Ikea tur snart?

Jeg kunne virkelig tenkt meg å dratt en tur inn på ikea snart. Kikket på nyhetene på nettet i går, og de har fått så mye hærlig julepynt. Noe av det kunne jeg tenkt meg å hatt fremme hele året, som denne første serien dere ser under (snøa stjærna)

 Teppepose med trekk



Høy krukke med lokk


Lav krukke med lokk


Voksenforkle og barneforkle, kunne tenkt meg i grått :) hærlig dus gråfarge

Grytevotter



Og grytekluter


Og litt superhærlig julepynt..



Dråpene hadde vært vakre på juletreet
 Julebukker er noe jeg forbinder godt med jula, bestemor og mamma har alltid hatt slike i hus, kjempe søte :)

Pakker til pynt og pottpuri


Og et lekkert sengeteppe til kun 449,-

Når man får se slike fine ting, må man jo ta turen..
Så det kan godt henne neste tur går til oslo :)

Ha en flott torsdagskveld

Camilla


1 kommentar:

  1. Heisann!

    Oppdaget nettopp bloggen din via NIB. Legger meg til som følger jeg for dette virket som en veldig koselig blogg. Ser dere holder på med husbygging... spennende! Vi flyttet inn i vårt nybygde hus i juni i år:)

    Ha en fortsatt fin torsdagskveld.

    Astrid

    SvarSlett