10. oktober 2010

Da var nok en helg over

Og en ny uke snart igang. Denne helgen har kun gått til familiehygge og sofatjeneste :)
Tenkte jeg skulle vise dere noen fine ting, som plutselig dukket opp i leiligheten i helgen :)

Jeg fikk på min bursdag, dette søte hjerte av mine kollegaer! De hadde vært på en liten bytur, i min kjære lille shabby chic butikk som jeg er veldig glad i :)



I dag har vi hatt besøk av mamma, pappa, svigemor og svigefar.
Og svigemor kom med denne nydelige rosebuketten, som en gratulasjon til forlovelsen :)


 Og som dere ser, har jeg  fått kjøpt meg et lite zinkhus.
 De er jo så hærlige :)


Og en ny "lysflaske" eller hva man nå kan kalle det ;)




Håper dere har hatt en superfin helg
Klem
Camilla



1 kommentar:

  1. Så heldig du er da. Kjekt å få slike fine ting.
    Må du ha en deilig uke.
    Klem:)

    SvarSlett