9. oktober 2010

Vil du ???

Det har seg sånn at jeg hadde bursdag i dag, og min kjære skulle ta meg med på en kjøretur!
Inn i baksete ble jeg satt, og lukkede øyne måtte jeg ha hele turen.

(Jeg har hatt en liten sommerfugl i magen i hele dag igrunn)
Bilturen endte opp til tomta.
Øynene var fortsatt lukket og han fulgte meg rundt grunnmuren. Der fikk jeg åpne øynene, men først måtte jeg stille et lite spørsmål " kan du se om det er noen som kikker i vinduene? Litt rød i fjeset, hehe.

Og da jeg åpnet øynene:



Jeg kikket bort på han med røde kinn og et smil og munnen. Ja :-) Det vil jeg <3



Jeg må jo bare si det, at jeg har en fantastisk romantisk mann <3
Han har avtalt med elektrikere og murere, og jobbet til sent på natt hele forrige uke, for at grunnmuren skulle bli tørr til i dag




Det ble et par telefoner, og noen gledestårer fra mamma, svigemor og gode tanter :-D

Håper dere har hatt en superfin fredag.

God Helg

Klem
Camilla

4 kommentarer:

  1. ååå så koselig!!! gratulerer så mye med forlovelse og med dagen på etterskudd! :)
    ha en herlig helg!

    SvarSlett
  2. Så romantisk det var! Du er veldig heldig det skal du vite! Håper jeg blir like heldig en gang. :) Lykke til videre med alt. Store klemmer!

    SvarSlett
  3. Åååååååå..Såååå herleg♥
    ♥ GRATULERER!

    Dette var både romantisk og rørande..

    Flotte bilder:)

    Takk for slike gode ord♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. Herlig herlig herlig <3 Gratulerer igjen!!
    Dette fortjener du såå :)

    klem fra Tina fra Ifokus barnehage :)

    SvarSlett