22. august 2010

trillebordet

Da har jeg endelig fått pyntet opp trillebordet :) har egentlig fått en liten lyst på å male det også, men vet ikke helt hvilken farge jeg skulle hatt. I og med at nesten alt annet er hvitt hadde det vært fint med litt avbrekk.


Jeg fikk en søt liten potterose av en kolega, og den passet jo perfekt i den nye esken min :)
Så tok jeg en tur på rema 1000 og der hadde de to små potteroser igjen, så de måtte jeg bare ta med meg :)


De gamle notearkene er kopiert fra noen gamle ark min onkel har tatt vare på etter min bestefar.
Flasken er fra ikea, ønsker meg fler av de :)



Jeg var en liten tur i byen med mine kjære gutter i går. Hørte at de hadde fått så mye fint på lille malinas, så jeg var innom der en liten tur :)
Der kjøpte jeg korset som henger på lykten. Gjør seg alltid med det lille ekstra!!



Brettet og figuren er også funn fra lille malinas



Og noen nye håndkleoppheng. det er bestandig like irriterende når hånklene detter ned, ikke sant?? hehe

I går var vi på konsert i kjerrafossen, med rune rudberg, unit five og wig wam :)



Håper dere har hatt en like fin helg som jeg

Klem  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar