5. august 2010

Litt nytt på barnerommet

Da ble det litt nytt på barnerommet :)
Fant disse søte putetrekkene på kremmerhuset. Jeg er syntes det er så fint med lyseblått på små gutterom. men han vokser jo for hver dag. Så i tankene ligger kombinasjon lyseblått og brunt til rommet hans, i det nye huset.
Har tenkt meg en vegg med hvit tapet. Med lyseblå og brune stjerner. lurer på om det kunne blitt fint :)




Og så må jeg inrømme at jeg er litt oppgitt om dagen.. Vi trenger større plass. Hvor skal vi ha alle lekene, hvor skal vi ha alle klærne.Gleder meg SÅÅ til å få begynt på huset, så vi hvertfall kan se fremgangen i prosjektet :)
Men jeg fikk hvertfall en liten ide til rommet til lillemann.
Kikket lenge etter en liten kiste eller benk til å ha alle bilene hans i. Men det var leting uten hell.
Til slutt var jeg innom skeidar, bare for å kikke igrunn. Der fant jeg denne flettede oppbevaringskassen:) kjempefin, og samtidig så rommer den faktisk alle bilene, uten å ta for stor plass :)




Vi var jo i sverige i helgen, og der fant jeg dette skiltet, syntes det var så hærlig.



Og når han da fostår hva det betyr, så kan han jo "tøffe seg litt" og snu det :)


Håper dere har hatt en fin uke. 1 dag igjen på jobb, så er det helg igjen :)

Klem
Camilla

3 kommentarer:

  1. Er så koselig å lese innleggene dine Camilla, du er kjempeflink! Klem fra Renate & Marcus :)

    SvarSlett
  2. Hei♥

    Utruleg flott blogg du har med masse fine bilder!
    Nydelege detaljar til ein liten prins♥

    Eg kom over ei prinsessekasse i dag som skal bli prinsekasse(arve etter ei storesøster;)

    Tusen takk for fine ord frå deg♥

    Ønskar deg ei herleg god helg:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  3. Absolutt en prins verdig! :))

    God helg!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett