1. august 2010

årets sommerferie

Da var sommerferien over, og jobb igjen i morgen.
Dette har vært en tragisk sommer med tanke på været.
Men vi har kost oss masse.



Lillegutt fylte 3 år i ferien :) Hipp hurra. Nå har han blitt stor gutt.
I gave fikk han en john deere traktor med henger og lesse apparat. En kjempe fornøyd gutt.

Det ble en trist dag i ferien også, da vår fugl, mine, gikk bort.
Det var en liten gutt som syntes dette var rart, at hun plutselig bare "datt av pinnen".

Derfor et lite bilde av trillebordet mitt, som vi hadde buret på.
 Jeg var en tur på home and cottage på fredagen :) Der var det myye jeg gjerne kunne tatt med meg hjem .Jjeg fant denne søte trekassen, men lurer fortsatt på hvordan jeg kan pynte det. Men det kommer vell noen ideer etterhvert.





Ellers så har vi vært en tur i sverige, en tur på jan teigen konsert og kost oss i regnværet, med traktor og henger :)


I dag var vi en tur på besøk hos mormor og morfar, jeg får alltid lov å plukke med meg blomster, så det ble med noen søte georginer hjem i dag :)
Er de ikke vakre ?


Håper dere også har hatt fin ferie :)

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Å den som var en lykkelig liten 3-åring med en splitter ny John Deere-traktor...i akkurat passe størrelse! :)) Det finnes nesten ikke noe artigere enn å se ansiktet til et lite barn som får noe de virkelig har ønsket seg lenge!
    Kanskje godt å få en ekstra flott presang også når fuglen har gått bort...?

    Masse fint man kan putte oppi en slik herlig trekasse: bittesmå potteroser eller andre "miniatyr-potteblomster", kubbelys, små engler eller madonnafigurer,....gamle, dekorative glassflasker eller krukker...gamle små redskaper, sysaker, hyssingsnører...osv osv. Ingen grenser - annet enn fantasien! :))
    Kan være både dekorativ og praktisk på èn gang. Kjempefin er den!
    Vi får vel se et bilde eller tre av den når du har puttet noe oppi også? :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Ja han var kjempe lykkelig :) Det ansiktet er noe man aldri glemmer, når de ikke helt hvet hvor de skal gjøre av seg, fordi de ikke tror at det er til dem. ja det er sant, det var godt å få noe ekstra fint da :)

    Takk for mange gode forslag :) Skal legge ut bilder når jeg har fått pyntet opp :)

    Takk for koselig innlegg, og fortsatt god sommer

    Camilla

    SvarSlett