3. juli 2010

Ny tv sjenk

På onsdagen satt jeg på finn og kikket litt etter ny tv benk.
Jeg fant ingen tv benk, men jeg fant en lav sjenk.
Den var utrolig fin, så jeg ringte på onsdagen og så dro vi inn å kikket på den i dag. Og den ble med hjem :)

Det var ei utrolig koselig dame som solgte den. Hun driver en bruktbutikk på hobbybasis. Hun tar inn lopper, henter etter dødsbo/flytting og pusser opp gamle møbler. Det var utrolig mye fint der som jeg kunne tatt med hjem i dag for å si det sånn!! ;)
Kan nok fort henne det blir en tur dit hvis vi trenger noe i en senere anledning.




Her er mitt nye kupp :)

Den er i heltre eik, så den var råtung. Men inn i stasjonsvognen fikk vi den.
Og nå står den lagret til huset er ferdig, for opp i 4 etasje skal den nok ikke.. hehe

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar