16. juli 2010

Baden baden stoler

Vi var på besøk hos min søster for et par uker, og jeg forelsket meg helt i disse baden baden stolene.
Mannen i huset lurte fælt på hvor mye disse stolene kostet.
Min søster svarte, og mannen i huset syntes de var litt dyre. HELLO, det er vell ikke akkurat dyrt det,svarte vi.
Jeg snakket om disse stolene en ukes tid, og så var vi hos søstern min igjen, og mannen forelsket seg helt han også.
Så jeg fleipet med han, "vi kan jo kjøpe en hver ?, hehe "
Dagen etter reiste vi på plantasjen, og vi sto i kassa. jeg tar de jeg sa han.

Og nå har vi to nye baden baden stoler på varendaen :)

Kan tenke meg hva folk hadde trodd om de så oss på verandaen morgenen etter, to huer over dyna, med frokosten og avisa i baden baden stolene :)

I morgen reiser vi ned til dyreparken og tar en overnatting i kardemommeby.

God helg og god ferie :)

Klemm

1 kommentar:

  1. Hei!
    Oppdaget bloggen din nå og syns den er både koselig og interessant. Vil gjerne følge den.

    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett