11. juni 2010

Minstemannen sin nye seng

I går fikk vi melding om at de vi lånte sprinkelsengen av, måtte ha sengen tilbake.
Lillegutt har hatt sprinkelsengen etter min søster og jeg, men siden det ikke gikk an å ta av den ene siden så lånte vi en annen så lenge.


Så igår fikk vi ordnet så mintemannen fikk ny seng,
han fikk sengen som mannen i huset fikk da han var liten :)


Det er en fantastisk flott skuv seng.
Det var meningen at vi skulle ha sengen, men ikke før vi flyttet. 
Tidligere har jeg hatt lyst til å male den. Men når jeg fikk den på plass, slo jeg den ideen helt ifra meg.
Syntes også at vi har litt for mye hvite møbler, så det er helt greit med litt avbrekk:)
Man kan jo heller ikke ødelegge ei så flott seng.


Ha en strålende helg:)

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar