27. juni 2010

Helgens loppisfunn


På fredagen var jeg på loppemarked på et sted som heter tanum.
Jeg har ALDRI sett så mye mennesker på et loppemarked noen gang. Det var helt kaos.

Det var utrolig mye fint der, men man orket nesten ikke gå rundt pga alle menneskene.

Så vi fant det vi skulle ha, og litt til. Så dro vi på et bruktmarked i helgeroa.
Der var det nesten ikke noen mennesker igjen, men mye fint der til en billig penge.

Dette er noen av helgens funn.



Jeg har lenge lett etter en tallerkenhylle, og endelig fant jeg en. Hver gang jeg har vært på loppis har jeg alltid
sett dem i hendene på noen andre. Den kostet hele 30 kr :) og blir nok fin med et par malingstrøk. Og mannen i huset skulle gjøre den litt mer spesiell. Kansje sette på ei pyntelist nederst og noen knagger så jeg kan henge opp ting på den også.





Denne lysestaken tenkte jeg også at jeg skulle male hvit.
kan tenke meg den blir fin på veggen i det nye huset.

.

Tolv nye tallerkener og to krukker 100 kr :)



Kjempe koselige




Jeg har jo det settet mitt som heter claire wilson.
På loppemarkedet fant jeg en mugge i samme serien.
Kjøpte også denne søte fløtemuggen.



Også må jeg vise dere det nye fatet mitt.
Var i byen for en stund tilbake med min søster.
Vi hadde egentlig planer om å kjøre på ikea den dagen, men de hadde fortsatt ikke den sprinkelsengen som vi skulle ha. Også skulle jeg ha et fat som de har der.

Der fant jeg dette fatet, og det var jo enda finere enn det jeg egentlig skulle ha.
Den søte lille lykten kjøpte jeg på bruktmarkedet. 

Jeg fant også noen heklede duker og et gammlet søskenforkle.
Men det ligger i vaskemaskinen akkurat nå :)


Håper dere har hatt en fin helg.
Her i huset blir det nok en tur til mor og far snart. For nå er det jo enda mersom skal males:)

Klem


1 kommentar:

  1. Hei!

    Flotte ting du har fått tak i til bra priser. Sikker på at du vil male lysestaken hvit? Slik den ser ut på bildet ser den litt grå/sinkaktig ut. Om det stemmer ville jeg beholdt den slik og tenkt meg om.. Bare et tips;)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett