3. juni 2010

Drømmehagen

Tenker mye om dagen på hvordan jeg etterhvert vil ha hagen min.
Den er blir jo ikke så stor, men jeg skal ha plass til en liten utestue.
Jeg har funnet noen som jeg kunne tenkt meg.

Denne utestuen falt jeg veldig for.


I hagen skal jeg også ha en liten platting av belegningstein som vi kan ha utemøblemanget på. Vi får jo en veranda på framsiden av huset, men jeg vil gjerne ha en uteplass som er litt mer skjermet fra alle andre.



Det er ikke lett å bygge fra bunnen av. Det er så mye og tenke på. Men hele huset er heldigvis ferdig bestemt, alt fra kjøkken til farger.
Så igrunn er det bare hagen igjen. Men den må jo tenkes nøye igjennom den også. Det skal tross alt bli drømmehagen, som alle kan nyte:) Men det som er beste, er at jeg får lov til å gjøre hagen akkurat slik jeg vil selv. For mannen i huset, han, rett å slett driter i det...
Og jeg kan jo ikke akkurat si at jeg er veldig lei meg for det, om jeg så må bygge det selv :-)




Ha en fortsatt fin kveld

Camilla

1 kommentar:

  1. Kjempefint med slike små hytter i hagen som man kan gå inn i om det blåser opp eller det regner ute :) Da er man på en måte både ute og inne på en gang..:)

    Ha en god helg videre..

    - Alexander

    SvarSlett