30. mai 2010

Dagens tur

I dag gikk turen til mine besteforeldre.
Stort sett hver søndag, går min søster og vi til besteforeldrene våre.
Det er så fint å kunne ha en fast "familiedag". Da møtes vi hos min tante og går tur derfra.

Stort sett så er hele familen innom der i løpet av dagen.
Det som er så deilig er at de har en fantastisk uteplass, som ungene kan boltre seg på.
I dag var det fotballsparking som gjaldt.

Rundt på tomten kan man også bare gå rundt å kikke, for det er så mye fine blomster.




Dette huset har bestandig vært min barndomsdrøm. Jeg er vell igrunn den eneste som kunne tenke meg å ta over huset en gang, men mannen i huset er ikke helt med på den.
Det er jo et gammelt hus, så mye må gjøres, og det ligger for høyt i pris til at vi kunne begynt å pusse det opp. Men bak det tenker jeg historie. Det er tross alt min oldefar som har reist det.


Men det får bli i mine drømmer og tenke på alle minnene derfra når en blir eldre.
 Og se fremover til drømmen vi skal bygge. Og som blir vårt sted- og bare vårt :)


Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar