17. april 2010

Vårtegn og nytt prosjekt

Mannen, sønnen og jeg var på besøk hos mine besteforeldre i går.
Der blomstrer det som bare det:)
Det er de første blomstene som virkelig betyr noe:)
Minsten og jeg plukket noen som vi tok med oss hjem, og
de står og blomstrer på stuebordet.
























I dag har vi hatt besøk av min søster og samboeren. Veldig koselig med middag og kaffe, og vi er i gang med et nytt prosjekt.
Nå lærer jeg min søster og sy fleecekjole.
Vi har kommet ganske langt allerede, og hittil ser det bra ut.
I morgen kveld fortsetter det, så håper på å kunne bli ferdig med kjolen i morgen, så vi kan kose oss med å pynte den senere:)

Håper dere får en super helg alle sammen.
Her er det sjauing i helgen, og få ferdig småting som trengs til vi skal selge.


Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar