3. april 2010

Kreativ lampeskjerm

I går kjedet jeg meg litt i dette guffende været vi har her nede.
Jeg kikket innom masse blogger å lette etter vintage/nostalgiske bilder på nettet.
Da fant jeg en blogg som hadde lagt ut litt bilder fra en butikk i oslo, hun selger også mye fra butikken sin på finn. Og der fant jeg et bilde av en lampeskjerm.
Den var så fin :)
Så jeg måtte prøve å lage noe lignende.


Resultatet ble slik:









































Jeg fant også et bilde av et stoltrekk som jeg falt helt for.
Om jeg ikke klarer å sy slike selv, så skal jeg hvertfall klare å få noen til å sy dem for meg.





































Klem Camilla

3 kommentarer:

  1. God morgen:)
    Så søt lampeskjerm - du er flink til å fikse altså.
    Selvfølgelig er det helt i orden med at dere kommer lørdagsmorgenen, da regner jeg med at vi (dvs du og jeg!) begynner på bruktbutikkrunden:) Vet ikke hva annet du/dere har lyst til??
    Vi har det fint, har endelig noen fridager som skal nyytes:)
    /Hilsen Caroline

    SvarSlett
  2. Ja det gjør vi vettu:)
    Gleder meg :) Vi kan jo bare ta det litt som det kommer, vi tenkte å kjøre innom sverige på søndags morgen om vi ikke rekker en tur dit på lørdagen, men det ser vi jo an hva vi får tid til :)
    Det er deilig med noen fridager. Her nyter vi dagene mens vi kan her å:)
    Nå skal vi snart ut å grille og kjøre 4 hjuling. været er ikke akkurat noe å skryte av men deilig å komme seg ut litt for det:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Sverige er jo alltid bra.. ;) Ja, vi ser hva vi får tid til. Kos dere med grilling og 4hjuling (det er gøy å kjøre!), nå må jeg komme meg opp fra sofaen og bort fra dataen og gjøre i hvertfall en fornuftig ting i dag! :)
    Vi sees snart. Hilse da.
    Klem fra Caroline

    SvarSlett