25. april 2010

Ikeatur og nye Urteplanter

Hei hei,
og da var nok en gang helgen over.
Det er synd den går så fort, for det er så mye mer en skulle rukket og gjordt.

På fredagen var min søster og jeg på handletur til ikea :)
Vi hadde gått rundt der ganske lenge og nærmet oss igrunn ferdig.
Det eneste vi manglet var lys og babysengen på lageret.
Men det rakk vi ikke, da alarmen plutselig satte igang.

Det hadde oppstått en teknisk feil på senteret og HELE ikea måtte evakueres.
Det var helt sprøtt og være med på, og se hvor fort de klarte å tømme stedet for mennesker.
Utenfor sto det brannbil, og vi måtte gå rundt hele bygget for å komme oss lengst mulig unna bygningen.

Ikea tapet nok ganske mye penger denne dagen, for mange reiste hjem.
Og litt av en jobb fikk de også, med å tømme alle handlekorvene som var satt igjen.

Men vi beit tennene sammen, og sto nærmere tre kvarter. Da kom vi endelig inn igjen.
Det smakte med en varm kaffekopp, og handlerunden ble ferdig, men uten seng, for den hadde de selvfølgelig ikke...

Jeg har også fått handlet en liten ting til i helgen.
En potte med URTEPLANTER.
Hvor mye jeg kommer til å få bruk for det er enda uvisst, men håper jeg kan lære litt hvordan man kan bruke det i matlagingen.
Som dere da sikkert skjønner, er jeg ikke en reser i å lage mat.. hehe :-)
















Syntes skiltene var utrolig fine, og de var aldeles ikke dyre.
20 kr stykke er jo billig, og hvertfall når du da får 3 for 2 :)


















Mitt vakre gull sover nå i sin nye seng.
Den er ikke ny, men han kaller den "nu seng".
Mamma har nemlig kjøpt med en sengehest fra ikea, og minsten har nå fått stor gutteseng (som vi kaller det).
Så kvelden her har vært fyllt med spenning i dag, om han ville bli liggende eller om det ville bli noen runder på rommet hans.
Men overraskende nok lå han i sengen hele tiden og sovnet som en stein:)
HUFF, tiden går så alt for fort.

























Ønsker dere en riktig God start på den nye uken alle sammen


Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar