10. april 2010

I Fredrikstad

Vi reiste til moss på  morgenen i dag og der traff vi vår svigerinne.
Caroline og jeg reiste med hennes bil, og mannen reiste til brodern:)
Da var det tid for shopping for jentene.
Først var vi innom fretex i moss. Der hadde de mye fint, alt ifra klær, sko, servicer, bøker, leker møbler osv.
I å med at vi kjørte en liten polo så ble det ikke noen store ting med hjem. Men mye annet fant vi.
fretex kjøpte jeg trearmet sølvlysestake med pynt på og kjeleunderlag i bokstavene HOT (65kr ble den turen)  :)
Så kjørte vi til mosseporten og kikket innom interiørbutikkene. Der har de en butikk som heter Dorothea, der de har masse fint i shabby Chick, gammeldagse ting, bokser, klær, green gate og masse annet dyre ting. Der kjøpte jeg ingen ting men skulle gjerne tatt med meg hele butikken hjem :) Etter det gikk vi innom kremmerhuset. Der også har de mye fint, det kommer mer og mer av ting med vintage bilder og duker, gardiner osv med gamledagse broderte bokstaver. ELSKER den stilen :)
Der kom jeg ut med en søt pose med lavendel inni  Hele 49 kr :)
Derretter fortsatte turen til rygge storsenter, og inn i en butikk som heter Hanne`s. Der kom jeg ut med to nye sydde hjerter og en ny poseholder. Turen gikk så til råde. Der datt vi innom et loppemarked som ikke var helt et loppemarked, men utsalg av hotell møbler. Så vi endte endte vi opp i råde "sentrum", og i en blomsterbutikk fant jeg et vakkert lite fuglebur.
Og til slutt bruktbutikken i råde der jeg endte opp med en ny glass karaffel og en liten glasskrukke med hank :)

Til slutt dro vi med guttane på en liten "harrytur" til sverige:) Og litt fler butikker.
Knallfin lørdag, hvor vi har fått mye ut av dagen.

Kommer tilbake i morgen med bilder, her er det pizza og tv som står på menyen :)


Håper dere alle har en super helg

Klem Camilla

1 kommentar:

  1. Det er utrolig spennende å gå på oppdagelsesferd på Fretex og andre bruktbutikker. Ofte finner man fine ting til en billig penge :-)

    SvarSlett