28. april 2010

Fra skrot til skatter





Nå har jeg fått meg en ny bok :)
Min søster er medlem av hobbyklubben og glemte å avbestille pakken.
Det var en bok som heter fra skrot til skatter.
i denne boken er det mye gode ideer, og den er lærerrik.


                                      

                                          


Du får tips og inspirasjon om hvordan du kan gjøre om slitte, utdaterte møbler til dekorative og tidsriktig interiør i hjemmet ditt.




Du får også tips til hva du kan gjøre med småting som: gamle serveringsbrett,
Hermetikkbokser, klokker, esker osv.



Anbefaler virkelig denne boken:)

Ha en fortsatt fin Onsdagskveld
Klem

1 kommentar:

  1. Den boka skal eg sjekke om dei har her på bokhandelen. Det er heilt sikkert ei bok eg kan få mykje glede av. :)

    SvarSlett