7. april 2010

Det ble noen ``nye`` puter


Da ble det litt forandring på soverommet likevell.
De gamle putene jeg hadde lyst til å bytte ut, ga jeg en ny look :)
Jeg klipte av hjertene og pyntet med bånd. og så skrev jeg ut skrift som jeg strøyk på.
Skulle egentlig ha noe mer på de, men mannen og jeg ble enig da jeg hadde kommet så langt, at de igrunn ble finest når de var ``enkle``.

Så store jobben ble det ikke, men forandring ble det.
Har også hengt opp et bilde jeg hadde i stuen for å få det litt annerledes der :)


Håper dere ar hatt en fin påskeferie og at den nye uken har startet bra.

Gleder meg bare til helgen jeg nå. Da skal jeg å mannen over til Fredrikstad, til hans kjære bror og vår svigerinne. da skal jente på shopping i bruktbutikker ol. og guttane skal til oslo en tur:)

                                                                              Klem Camilla

1 kommentar:

  1. Så fine puter! Gleder meg til helgen jeg også ;)
    Klem fra Caroline

    SvarSlett