27. mars 2010

Putedilla? jeg?

Mannen i huset har blitt litt oppgitt. Han har nå merket at jeg har litt putedilla.
I går var vi på en butikkrunde. Vi skulle igrunn bare se på ei seng til vi flytter, og det endte opp med en ny pute, igjen.
Ble helt forelsket i denne puten. Den bare måtte ligge foran i sengen.















Mannen lurte på om jeg snart hadde tenkt til å bli henne i svenske holywood fruer, hun med alle putene. Jeg lo for meg selv, et sted går grensen.
 Vi lette i mange butikker etter noen beige puter (i samme farge selvfølgelig) .
Men fant ingen ting. Så jeg får vel nøye meg med de gamle som er der enn så lenge.
Eller så får jeg sy noen nye :)
Fant også noen kjempe fine i samme farge på princess med Carpe diem på, de hadde vært lekre i stuen. Men får vente litt med de, mye annet som står på listen for tiden, som ny seng og andre store ting.



Klem camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar