17. mars 2010

Påskepynt

I går var jeg en tur i byen og lette etter litt påskepynt.
Det var ikke akkurat stort og skryte av, det var mye stygt å se.
Men jeg fant disse søte tova eggene på kid, de hadde litt annen søt pynt som også var tovet og en nydelig krans, men som jeg tenker så varer ikke påsken så kjempe lenge. Og nå har jeg pyntet opp veldig tidlig igrunn.
Men det er koselig da...























Jeg fikk dette søte påskeegget av sønnen min i fjord, og hva er ikke mer koselig enn å ha hjemmelaget ting fra barna. Det ligger pent plassert på stuebordet og der skal det ligge til påsken er over:) håper jeg får noe lignende i år også.




I dag har minsten og mor bakt muffins, han var jo så flink å hjelpe til. Ringte selv til mormor og spurte om de ville komme å "spise muffin og dikke taffi" . Da begynner de virkelig å bli store.


Ha en fortsatt fin Onsdagskveld:)
 Klemm

1 kommentar:

  1. Hei, takk for koselig hilsen hos meg, bilder av barna må man jo ha. Finnes ikke noe finere bilder en det =)
    Så skjønt påskeegg han har laget,det er så koselig å pynte med tingene barna har laget.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett