27. mars 2010

Noen som vet?

Jeg var innom kid her for leden dag og da opdaget jeg noe merkelig.
Der hadde de masse nye kjøkkenting med clair wilson`s merket på.
Jeg vet ikke om det er kjent fra lenger tid tilbake eller noe?
Jeg har nemlig denne brødkrukken ,to andre krukker og et fat som jeg fikk av min far da jeg var liten.
Han driver kjøkkenbutikk og skulle da selge hele utstillingen sin.
Men dette er jo over ti år siden, noen som vet hvor dette merket egentlig kommer fra?


Jeg må jo også vise dere de nye tingene jeg fikk av søsteren min. Hun har arvet en del baby ting , så hun mente jeg fortjente en liten takk. Selv om det sikkert kommer tilbake en dag :)
Hun vet at jeg er så glad i en butikk vi har i byen, som heter lille malinas.
Der hadde hun vert å handlet det jeg ønsket meg.
I dag sto jeg opp halv åtte og nå er hele huset vasket til påske.
Skulle ha gjort det for et par dager siden men etter to slitsomme uker på jobb har det ikke vært ork til det.
Men nå er det hvertfall klart, og påskeferien kan begynne på onsdagen med ingen ting å gjøre og slappe av med god samvittighet:)
Ha en fin ferie dere som skal av gårde, og god helg til dere andre
Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar