16. mars 2010

Kurset

Da var kurset overstått. Det var et kjempe fint kurs, jeg lærte masse nytt og kjolen ble nydelig:)
Den er ikke helt ferdig enda for symaskinen min har tatt litt kvelden.
Den har blitt en såkalt mandagsmaskin. Det er ikke en ting jeg har sydd enda uten at noe har vært galt med den så jeg får ta den med opp  klage, den er jo ikke mer enn et halvt år gammel og lite brukt igrunn.

Det er litt pynt foran  som jeg ikke har blitt ferdig med, for den bare henger seg opp.
men utenom det så er den igrunn ferdig.Dere får se bilde av kjolen foran, da symaskinen min har blitt seg selv igjen :)

Jeg gleder meg veldig til å begynne på den neste kjolen som er til min tante:)
Det eneste er at jeg må finne et ålreit stoff til en grei pris. Og det er jo ikke bare lett.

Her er vi hjemme i dag, minstemann kom hjem med omgangssyke på søndagen. Feberen har heldigvis gitt seg nå men han er fortsatt slapp.
Vi får håpe det hjelper seg utover dagen at han blir litt mer turbo, sånn han egentlig er:)

Håper dere har hatt en fin start på den nye uken.

Klem Camilla






4 kommentarer:

  1. Den ser virkelig flott ut Camilla!
    Vigdis

    SvarSlett
  2. takk for det:)
    Ble veldig fornøyd med resultatet:)

    SvarSlett
  3. Hei! Kjolen er jo kjempefin! Får ideer om hvordan jeg vil ha min... :)
    /Caroline

    SvarSlett
  4. Så fin kjole, heldig du som kan sy =)

    SvarSlett