5. mars 2010

Bytur

På ettermiddagen I går fikk jeg med venninnen min på en aldri så liten bytur:)
Kjente det trengtes å komme seg litt ut etter oppkast og syketilstander.
Vi gikk og kikket i alle interiørbutikker, det var som vi sa til hverandre, klær??hva er det for noe?? det er igrunn noe vi ikke er så opptatt av. Nå er det interiør som teller, klær kjøper vi bare når vi VIRKELIG trenger noe nytt.
Det er husmødrene på tur.
Vi endte opp med litt nytt til hjemmet begge to:)
Vi var en tur innom kremmerhuset og der er det så mye lekkert. Det er rent farlig gå inn der. Men jeg klarte og holde shoppingen tilbake og kom ut av butikken med dette skiltet BARE :) ikke dårlig.















På europris bar også turen. Der har de innimellom noen få ting som passer godt inn i min stil. Sånn som dette søte hjerte:



















Sinclair er en butikk jeg er nødt til å gå innom når jeg er i byen

















 


Jeg har noe sølvtøy fra dåpen til guttungen og fra jeg selv ble døpt.
Jeg fant denne esken på Jysk og syntes den passet perfekt til å ha sølvet i. Det blir jo så fort stygt når det ligger fremme.
















Det er jo snart påske:)
Jeg lette og lette etter små påskeegg til å pynte opp med, men det var ikke å finne noe sted :(
Får lete videre å håpe det dukker opp noe.
Minstemann er fortsatt syk, men i dag er det heldigvis bare magen han sliter med.
Får håpe det hjelper seg i løpet av helgen.

Ha en fin fredag

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar