1. mars 2010

Bildet i stua


Tenkte i går da jeg la ut bildet jeg har malt, at jeg ikke har lagt ut det jeg har i stua:)
I fjord sommer fikk jeg lurt med samboeren min ut i skauen for å finne pinner.
Jeg hadde sett et bilde fra et interiør blad som hadde masse kvist på seg, det var såå fint.
Det bar ut i skauen, med mann, barn og hund.
Resultatet av bilde ble slik, men resultatet av gåturen ble en mann som aaaldri skal være med meg på skautur igjen.Kan ikke skjønne det... Kansje fordi jeg troddde vi kunne veien ?? Eller at bikja var så sliten at han måtte bære den hjem?? at ungen ikke fikk sovet luren sin for det ble for humplete?? eller 40 myggstikk??
He he..
Får håpe han har glemt turen til neste sommer:)
Fornøyd ble vi hvertfall begge to...

Camilla

1 kommentar:

  1. hei Camilla! Så fin bloggen deres er :)
    Badet har blitt veldig fint - bra jobba.. Og fleecekjolen var jo kjempesøt, skal komme tilbake med "ordentlige" bestillinger..
    Vi sees etterhvert, hilse J. /Caroline:)

    SvarSlett